søndag 7. juli 2013

Padletur Vänern

Lillegutt fikk være med en liten runde i kajakken, det var veldig stas og han satt så fint

Mens pappa tok med lillegutt opp til hytta igjen, var jeg veldig klar for padletur, begynner bli en stund siden sist...

Mitt koselige turfølge :-)

Litt grunt noen steder

Padling er trening som passer meg fint nå som jeg er gravid og ikke orker så lange gåturer lenger.
Jeg padler nærme land, koser meg i mitt eget tempo og bare nyter naturen :-)

Vakkert på Vänern ja!


Sol og blikkstille vann - det er herlig det!





Det var kjempe deilig å få padlet igjen!!!

:-)


2 kommentarer:

  1. Herlige bilder frå padleturen! Padling er beste måten å få stresse av på. God trim og om ein padla på litt,men eg lika best dei rolige turane,der ein snirkla seg fram mellom holmar og skjær,kjem så nær inn på naturen. Løv it :))

    SvarSlett
  2. For nokre fine bilder! Såg virkelig deilig ut å padle i fred og ro i det vakre lyset. Og er jo en aktivitet som passer din voksende mage ;) Håper du får mange fine padleturer i sommer og høst :))

    SvarSlett